Säsongskort 2024/2025

Vi blickar framåt mot en ny säsong i SSL för vårt herrlag. 2023/24 var en bra säsong där laget klarade ett nytt SSL-kontrakt. Våra Damer div.1 tog sig till Playoff mot Allsvenskan. Vårat Herr JAS lag tog ett SM-brons under Innebandyfesten. Detta bådar gott inför säsongen 2024/2025.

Säkra din plats i Furuborghallen och heja fram Nykvarns Innebandy. På denna sida hittar du nyttig information inför ditt val av säsongskort, skulle du ändå ha frågor är du välkommen att kontakta oss på biljetter@nykvarnsif.se så hjälper vi dig.

Du som köpte 1986-kortet  2023/24 !!
 Kommer att få förtur att boka ditt nya kort mellan 13 – 20 maj.
Mer information kring detta kommer på din e-post.

Vi förespråkar att du har ditt säsongskort digitalt, men om du vill ha ett fysiskt plastkort så går det att ordna mot en kostnad av 100 kronor per säsongskort. Detta val måste göras när du gör köpet av säsongskortet. All hantering och utskick kommer sedan att skötas av Tickster. Har du inte valt fysiskt plastkort vid ditt köp kommer du ej kunna få något plastkort vid ett senare tillfälle.

17 maj: Påbörjas försäljning av säsongskort.

• Fast plats på samtliga matcher. Föreningens alla lag. Inkl. Träningsmatcher, SvenskaCupen, och eventuella kvalmatcher.
  • Platser endast på “lilla” läktaren. Sektioner A – B – C – D – E.
  • Tillgång till VIP-hörnan med alla sponsorer (vid större evenemang).
  • Erbjudande om förköp till föregående säsongs innehavare.
  • Kaffe till samtliga SSL/H1/D1 matcher i speciell mugg med dekal “Steelersfamiljen 2024/2025”.
  • Gäller Ej slutspelsmatcher.
  • Ger en fast plats på samtliga SSL matcher i grundserie.
  • Platser endast dessa Sektioner.  B – C – D – H – I.
  • Fullt pris för eventuella kval/slutspels matcher.
  • Kortet gäller ENDAST SSL matcher!
  • Antal “pott biljetter” 50 stycken.
  • Ger en plats à 50 gånger på samtliga matcher i grundserie för föreningens alla lag. (gäller ej på eventuella kvalmatcher/slutspel).
  • Sittplats bokas till varje match med sin “pott biljett”
  • Antal “pott biljetter” 20 stycken.
  • Ger en plats à 20 gånger på samtliga matcher i grundserie för föreningens alla lag. (gäller ej på eventuella kvalmatcher/slutspel).
  • Sittplats bokas till varje match med sin “pott biljett”

Frågor och Svar

VIKTIGA DATUM
13-20 maj:
Under denna period har du som hade 1986-kort 2023/2024 förtur och kan förlänga och behålla din plats även 2024/2025. Det finns även möjlighet att köpa till fler säsongskort.
Mer information kring detta kommer på din e-post.

17 maj kl 12.00: Då släpps samtliga säsongskort för alla som vill säkra ett säsongskort, även de som tidigare inte haft något.

SERVICEAVGIFT
En serviceavgift på 25kr tillkommer på samtliga kort vid köp.

FÖRETAGSKORT
Undrar du över årskort för företag? För dessa gäller andra priser än de ovan. Kontakta biljetter@nykvarnsif.se för frågor och prisuppgifter.

PLASTKORT

Hur hanterar jag mitt säsongskort?
Du har alltid ditt säsongskort digitalt, när du gjort ditt köp skickas en bekräftelse till den e-post som du angav vid köpet. Du kan ladda ner ditt säsongskort direkt till din telefon och ha det lättåtkomligt i Wallet. Dessutom kan du komma åt ditt säsongskort med mera på https://my.tickster.com/nykvarn, där loggar du in med den e-post du använde vid köpet.

Har man inget lösenord skapat eller glömt sitt lösenord så går man via my.tickster.com och klickar på Glömt ditt lösenord? så skickas ett mejl med instruktioner om hur man skapar ett nytt.

Vad finns det för alternativ för betalning?
Genom Tickster kan du betala med kort och Swish, du kan även dela upp din betalning eller betala via faktura med Swedbank Pay.

Se exempel på delbetalning nedan:
Om ett kreditbelopp på 5 000 kronor delbetalas på 12 månader, och där varje amortering är 417 kr, med en kreditränta om 21,45% per år på utestående kreditbelopp och aviavgiften är 29 kronor per avi, blir den effektiva räntan 39,4 %. Total lånekostnad (för lånebelopp ränta och avgifter) är 5 929 kr. Detta är ett exempel. Månatliga beräkningar kan variera beroende på din återbetalningstakt.